دیالوگ ها افتاد که تعجب آور بود/ با «عالیجناب» شادتر باشید – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


حسین سلیمانی بازیگر قسمت سیزدهم «عالیشان» که از Tlubobionlas شنیده ها حاکی از آن است که وی درباره همکاری خود با عادل تبریزی به مهر گفت: قبل از این سریال با عادل تبریزی کارگردان اثر آشنایی نداشتم و هیچ ارتباطی با او نداشتم و فرصتی برای همکاری مان فراهم نشد. قبل از “عالیجناب”.

وی افزود: هر مربی ذهنیت و معادلات خود را دارد که بر اساس آن حرکت می کند. عادل تبریزی هم از این قضیه مستثنی نبود و وظیفه من بود که خط فکری او را دنبال کنم که این اتفاق هم افتاد. البته باید بگویم که نحوه کار با عادل تبریزی متفاوت است زیرا او بیش از حد فعال اما بسیار شخصی است همراه و همدم به گونه ای داشته باشید که در برخی سکانس ها به ما فهمیدن دنبال کن چه، او آن را بازی کرد.

بازیگر «عالیجناب» تاکید کرد: ابتدا در این پروژه شرکت کنید ترس چون نوع داشتم کمدی فرق می کند، اما چند روز بعد توانستم خود را با شرایط کار وفق دهم مطابق با من می دهم و از این همکاری در حال حاضر خوشحالم.

تسلط کارگردان سلیمانی بر پروژه و کارش جوگو عوامل موفقیت شغلی است که کار بازیگر را آسان می کند، توضیح داد: چون بازیگری را انتخاب می کنم به پروژه ها می آیم و اعتماد می کنند من می دانم، می دانم که آنها تسلط لازم و دانش کافی را بر کار خود دارند. این کار من را راحت‌تر می‌کند و فقط روی بازی‌هایم تمرکز می‌کنم چون مجبورم استفاده کنید برای بقیه موارد دیگر انرژی ندارم. این تمام چیزی است که در دو سه سال اخیر بازی کرده ام.

کم و بیش دیالوگ هایی بود که تعجب آور بود

وی در پاسخ به این سوال که آیا چیزی از نقشش در این سریال حذف شده است، گفت: بر اساس سیاست چند دیالوگ و یکی دو سکانس هم حذف شده که واقعا برای من و هر چیزی که فکر می کنم تعجب آور است. اعتراض من آن را سیاسی و اجتماعی نمی دانم. من هم می ترسیدم تصمیم گیرندگان متوجه شوند تا 10 سال دیگر مشکلی برای انتشار این اثر وجود ندارد، اما خوشبختانه کسانی که عاقل هستند و این هنر را می فهمند، اجازه پخش «عالیشان» را دادند.

دیالوگ های کمی وجود داشت که تعجب آور بود / با آن ها شادتر باشید

بازیگر فیلم «آقا بازنویسی شد. کل فیلمنامه به تنهایی کمکی به یک رویداد نمی کند، اگرچه می توان با آن تصمیم گرفت که آیا پیشنهادی را قبول کرد یا نه، اما مثلاً «87 متر» را در سه سال کار کردیم و فقط یک سیناپس داشتم، یعنی سکانس های زیادی روی صحنه نوشته شد. من با هر دو مدل کار کردم و نمی توانم بگویم فیلمنامه چقدر موثر است، اما از نظر من مردم و کار مهمتر است.

وی با اشاره به واکنش مخاطبان به این سریال تصریح کرد: اگر این سریال گنجانده شود Tlubobionlas با ما همراه باشید، مردم کم کم به سمت آن حرکت می کنند. همچنین اگر کمی مسئولان راحت تر با کار برخورد کنید و تلویزیون آن را تبلیغ می کند، به آنها و کار کمک می کند، گویی «عالیجناب» مخاطب را جذب می کند. تلوبیون بوده است.

اگر نظام اداری مورد انتقاد شدید قرار می گرفت مخاطبی نداشت

بازیگر سریال «عالی آنها» خاطرنشان کرد: انتخاب زبان کمدی به دلیل شیرینی آن گزینه مناسب و درست تری برای این اثر بود. به جاتر هست و اگر سریال به شدت از سیستم اداری کشور انتقاد کرد، بیننده چندان جذب نشد و گارد بدتری ایجاد شد. از طرفی همیشه کسانی هستند که ساز مخالف می زنند و فقط کسانی که روایتشان روشن است با منطق بیشتری به این موضوعات نگاه می کنند.

سلیمانی درباره همکاری با سازمان سینمایی حوزه هنری که یکی از تهیه کنندگان این اثر بود، گفت: تکیه اصلی تولید «عالیجناب» حوزه هنری که یک نهاد دولتی است، بود و این اتفاق را باید امیدوارکننده دانست. . قبل از این سریال فیلم «دسته دختر» را ساختم که یکی از آن هاست متولیان حوزه ای بود که در آن کار کردم و این همکاری برای من جذاب است و لذت بخش بوده است. ممکن است هنرمندان بر این نهاد نگهبانی داشته باشند، اما به راحتی می توانم بگویم که دو کار خوب با آنها انجام دادم و خوشحالم که وارد عرصه سریال سازی شده اند زیرا نگاه درستی به پروژه های خود دارند و اعتماد مردم به آنهاست. کار آنها انجام شد

وی در پایان درباره ساخت سینماها نیز خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بازسازی و ساخت سینما در شهرهای مختلف ایران به ویژه شهرهای کم درآمد توسط سازمان سینمایی حوزه هنری انجام خواهد شد. و بگذارید سینما رونق بگیرد و شغل ایجاد کند. این یک ویژگی ارزشمند است که هر کسی نمی تواند آن را بپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید