هشدار بانک مرکزی برای اجاره حساب یا کارت بانکی



بانک مرکزی اعلام کرد: اجاره حساب های بانکی توسط کلاهبرداران برای پوشش فعالیت های مجرمانه انجام می شود، بر این اساس هموطنان باید در این زمینه هوشیار بوده و مراتب را به مراجع قضایی و قانونی اطلاع دهند.

به گزارش ایسنا، اخیرا بانک مرکزی اعلام کرده است که مشاهده شده است که پیشنهاد اجاره کارت یا حساب بانکی در کانال های مختلف ارتباطی اعم از کانال ها و گروه های فضای مجازی که در ازای استفاده از کارت یا حساب بانکی شخص، مبالغ ثابتی را ارائه می کند. او حقوق می گیرد.

از آنجایی که افتتاح حساب و دریافت کارت برای همه هموطنان آسان است، اجاره کارت یا حساب فقط برای پوشش فعالیت های مجرمانه، پولشویی و فرار مالیاتی مورد استفاده قرار می گیرد و مناقصه گران کسانی هستند که می خواهند از عواقب فعالیت های غیرقانونی فرار کنند. . پرداخت مبلغ ناچیز به عهده صاحبخانه است.

لازم به ذکر است که بر اساس قوانین و مقررات جاری، مسئولیت کلیه تراکنش ها و تراکنش های انجام شده از طریق حساب و کارت بانکی به عهده این موسسه می باشد و هیچگونه الزامی مبنی بر اجاره حساب به مراجع قانونی، مالیاتی، انتظامی و قضایی مسموع نیست. .

لذا به تمامی هموطنان عزیز و اتباع خارجی اکیداً توصیه می شود ضمن اعطای وکالت به اشخاص ثالث جهت دریافت خدمات بانکی، در صورت اعطای وکالت به اشخاص ثالث جهت انجام خدمات بانکی، نوع خدمات بانکی و آن مدت زمان وکالت ذکر شده و برای جلوگیری از اعطای وکالتنامه کلی و کامل به اشخاص ثالث فعالیت غیرقانونی انجام شده از طریق حساب های بانکی یا کارت های اجاره ای محفوظ است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید