ربیعی: مسئول برگزاری لیگ برای رفع شبهات/ شروع جام جهانی مثل پایان لیگ ایران نیست



محمد ربیعی در گفت و گوی تلویزیونی درباره لیگ برتر گفت: نباید انتظار زیادی در لیگ برتر داشت که وضعیت تولید داشته باشد زیرا لیگ برتر حرفه ای است و بازیکنان بهتری در لیگ های دسته پایین تولید می شوند. ما در لیگ هافبک چپ نداریم و نقش دروازه بان و دفاع بسیار مهم است.

وی افزود: امیدوارم نهادها نظارت خود را بر داوران و مربیان بیشتر کنند. هر تیمی که نمی تواند داور ویدئویی انتخاب کند، نباید در لیگ برتر شرکت کند. هر تیم دو بازیکن کمتر می‌خرد تا یک داور ویدیویی داشته باشد.

سرمربی مس رفسنجان گفت: اگر 5 داور بود خطاها کمتر می شد و تعداد داوران کم می شد و خطاها بیشتر می شد. وظیفه ما این است که کل مسابقه را عادلانه بازی کنیم، بنابراین هیچ شکی برای مربی و هواداران وجود ندارد. مسئول رویداد با تصمیم درست برای رفع شک و شبهه.

وی در خصوص نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: اولین درخواستی که از باشگاه داشتم تمدید با سه بازیکن بود اما مشکل داریم، تعدادی از تیم ها از نظر بودجه متفاوت هستند و رقابت را سخت می کنند. تیم رفسنجان شرایط جذب بازیکن با شهرهای بزرگ را ندارد. سال گذشته 75 درصد قرارداد بازیکنان را برای مدت طولانی بستیم اما امسال باید مراقب جذب بازیکن باشیم و اگر ثبات در جمع 6 تیم برتر را می خواهیم کار سخت تری داریم.

ربیعی درباره تیم ملی گفت: اگر می خواهیم در جام جهانی اتفاق خوبی داشته باشیم همه باید آماده باشند وگرنه تیم خوبی نداریم. چون ما پشت سر هم به جام جهانی رفته‌ایم و می‌خواهم یک پله بالا بروم. اما باید تلاش درستی شود و توانایی بازیکنان خوب است اما فضا داده نمی شود. شروع جام جهانی پایان لیگ ایران نیست.

دیدگاهتان را بنویسید