اینستاگرام برند خود را از نظر ظاهری تغییر داد: لوگو و فونت جدید


اینستاگرام امروز در یک بروزرسانی بزرگ با برند خود تماس گرفت. با توجه به این، لوگو این شبکه اجتماعی اکنون کمی روشن تر و پر جنب و جوش تر به نظر می رسد و کسب و کار نهایی شده است تایپوگرافی یا خانواده فونت خودش با اسم اینستاگرام بدون معرفی کرده اند.

استایل جدید اینستاگرام از لوگوی شرکت الهام گرفته شده و پر از اشکال مربع و دایره است. اینستاگرام می گوید که خانواده فونت آنها ترکیبی مدرن است تناسب هندسی و سبک ها متضاد است. این خانواده شامل فونت های ساده، پررنگ، نازک، متوسط، جامد و پررنگ است.

فونت جدید اینستاگرام تلاشی برای ترکیب نمایش صحیح پیکسل ها و استفاده از ظاهری شبیه به دست خط است. به عنوان مثال، اگر به انتهای حرف t نگاه کنید، می بینید که درازتر از موارد کامپیوتری است تا بیشتر شبیه دست خط انسان باشد. این خانواده شباهت زیادی به فونت ها دارد بدون دندانه که با توجه به کاربران جهانی و متنوع این شبکه اجتماعی منطقی به نظر می رسد. البته در برخی حروف مانند Q تغییرات واضح تری برای نشان دادن هویت این پلتفرم ایجاد شده است.

اینستاگرام

“Instagram Sans به کاربران جهانی ما اجازه می دهد تا در بخش های مختلف شبکه اجتماعی از جمله استوری ها و ریل ها ابراز نظر کنند. هدف ما از طراحی این سبک این بود که اینستاگرام Sans را برای تمام دنیا مناسب کنیم.” ما با زبان شناسان در سراسر جهان کار کرده ایم تا این سبک را با زبان های مختلف از جمله عربی، تایوانی و ژاپنی تطبیق دهید.

اینستاگرام

سایر تغییرات ظاهری اینستاگرام

لوگوی جدید اینستاگرام نیز فندک برای برانگیختن حس نور و سرزندگی. این شرکت می‌گوید که با استفاده از یک فرآیند، لوگوی جدید را درجه‌بندی می‌کند مدل سازی سه بعدی طراحی کرده است. علاوه بر این، طرح بازاریابی محتوایی این پلتفرم اکنون به مد تغییر کرده است تمام صفحه برای تمرکز روی محتوا. این تغییر در زمانی رخ می دهد که اینستاگرام اخیراً آزمایش فید تمام صفحه را در حالت تیک مانند آغاز کرده بود.



دیدگاهتان را بنویسید