برای تاریخ سازی شاگردان کمیل قاسمی در مسابقات کشتی آسیایی


برای تاریخ سازی شاگردان کمیل قاسمی در مسابقات کشتی آسیایی

تیم کشتی آزاد کامبوج با هدایت کمیل قاسمی قهرمان المپیک کشورمان موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز بازی های جنوب شرق آسیا شد.

سی و یکمین دوره بازی های آسیای جنوب شرقی با حضور 11 کشور در 40 رشته ورزشی در هانوی ویتنام برگزار شد. تیم کشتی آزاد کامبوج با هدایت کمیل قاسمی موفق به کسب یک مدال طلا، یک نقره و چهار برنز شد. در مکان دوم این تیم بهترین نتیجه را در تاریخ این مسابقات کسب کرده است.

کمیل قاسمی قهرمان المپیک و مقام دوم و دارنده مدال نقره مسابقات جهانی کشتی آزاد یک سال پیش به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی کامبوج انتخاب شد. فدراسیون کشتی کامبوج (WFC) به رهبری وت کامرون قصد داشت سطح کشتی را در این کشور بالا ببرد، به همین دلیل کمیل قاسمی را به عنوان سرمربی انتخاب کرد و نتیجه آن موفقیت چشمگیر کشتی در بازی های جنوب شرق آسیا بود.

کمیل قاسمی که افتخارات زیادی در کشتی آزاد کسب کرده است، با هدف ارتقای سطح کشتی جنوب شرق آسیا راهی کامبوج شد. تکنیک لازم و کار با نقاط ضعف مردم، در گام اول شاگردانش به نتیجه مطلوب رسیدند.

قاسمی پس از قهرمانی در پزشکان آسیای جنوب شرقی گفت: همانطور که بارها گفته ام کشتی را دوست دارم و از تمرین کشتی گیران کامبوجی لذت می برم اما تازه شروع کار هستیم و معتقدم اگر برای این کار برنامه ریزی بلندمدت داشته باشیم و بودجه کافی داشته باشیم. (CG) ورزشی کشتی گیران کامبوج این پتانسیل را دارند که در آینده و در مسابقات آسیایی و جهانی عملکرد خوبی داشته باشند.

مسئولان ورزش کامبوج برای موفقیت تاریخی کشتی در بازی های جنوب شرق آسیا به کمیل قاسمی و کشتی گیرانش جایزه ویژه ای در نظر گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید