طلای کمیته تیم المپیک نصیب ناشنوایان ایران شد


طلای کمیته تیم المپیک نصیب ناشنوایان ایران شد

کومیته تیمی بانوان ایران در المپیک ناشنوایان برزیل به مدال طلا دست یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزش های ناشنوایان، تیم ملی کاراته بانوان با ترکیب مهناز حسن زاده، بیتا جواهری و زینب حسن پور، حکیمه زکی زاده و سارا آدریا در بخش کمیته (مبارزه) المپیک ناشنوایان پس از پیروزی مقابل اوکراین در آخرین بازی مقابل ترکیه مدال طلای المپیک را کسب کرد.

کاراته کاهای ایران در مجموع 2 مدال طلا (میلاد صادق زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم و کومیته تیمی بانوان)، 3 مدال نقره (زینب حسن پور در وزن منهای 55 کیلوگرم و بیتا جواهری در وزن به اضافه 68 کیلوگرم) و پنج مدال برنز (کمیته مردان) دارند. مژده مردانی در کاتای انفرادی، حکیمه زکی زاده و سارا آدریا در اوزان منهای 50 کیلوگرم و منهای 68 کیلوگرم و حسین طبارته فراهانی در وزن به اضافه 84 کیلوگرم قهرمان بازی های المپیک ناشنوایان 2021 برزیل شدند.

بیست و چهارمین دوره بازی های المپیک تابستانی ناشنوایان 2021 با حضور بیش از 4000 ورزشکار از 80 کشور جهان از 4 می با میزبانی کاسیاس د سول از برزیل آغاز و تا 15 می ادامه دارد.

کاروان ناشنوایان کشورمان در هشت رشته ورزشی فوتبال، جودو، کاراته، تیراندازی، والیبال ساحلی، دو و میدانی، تکواندو، کشتی آزاد و ورزش های غربی حضور داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید