باقری: وظیفه بزرگ امام خمینی (ره) احیاء و وحدت سه هویت ملی، انقلابی و اسلامی ملت ایران بود.



باقری در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در اسلو نروژ تاکید کرد: کار بزرگ امام خمینی (ره) احیاء و اتحاد سه هویت ملی، انقلابی و اسلامی ملت ایران بود.

به گزارش ایسنا، علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در اسلو نروژ اظهار کرد: اگرچه وظیفه بزرگ امام خمینی (ره) احیای هر سه هویت ملی، انقلابی و اسلامی بود. ملت ایران، . تلفیق هر سه هویت در مسیر تخصص و پیشرفت ملت ایران بود.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه تصریح کرد: هنر امام خمینی (ره) این بود که حفاظت از مولفه های مرتبط با هویت ملی مانند حاکمیت ملی، تمامیت ارضی و انسجام ملی در سایه احیای هویت های اسلامی و انقلابی میسر شد.

باقری افزود: همان گونه که ایمان دینی و شور انقلابی در دهه 60 جوانان این مرز و بوم را به جبهه ها کشاند و نگذاشت یک وجب از ایران عزیز در اشغال دشمن بماند، جوانان دهه 90 نیز چنین کردند. از تروریسم در سوریه و عراق از مرزهای امنیت ملی دفاع کنیم و حتی اجازه ندهیم دشمن به مرزهای جغرافیایی ما نزدیک شود.

معاون وزیر امور خارجه با اشاره به مسئولیت دستگاه سیاست خارجی برای حفظ منافع ملی، تصریح کرد: اولین شرط حفظ منافع ملی، نقش آفرینی فعال در دیپلماسی است و نقش آفرینی فعال به ابتکار در طراحی، هوشمندی در برنامه ریزی بستگی دارد. و شجاعت در عمل.” یخ.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید