مدل جدید سگ ربات هیوندای با کنترلر جدید و دوربین های بهبود یافته با دید رنگی معرفی شد


هیوندای Boston Dynamics را خریداری کرده و اکنون نسخه ارتقا یافته سگ روبات سرویس Spot خود را به نمایش می گذارد. این بار شرکت طراحی و مهندسی ربات ربات را با سنسورهای بهتر، کنترلر تبلت جدید و شارژر هوشمندتر و سریعتر به روز کرده است. ظاهرا این نسخه از سگ ربات این شرکت نیز حرکات موزون را بهتر انجام می دهد.

به گزارش MSN، اکنون کل بدنه Spot به پنج دوربین استریو مجهز شده است که تصاویر تمام رنگی را ارائه می دهند. اگرچه ربات برای دیدن محیط اطراف خود نیازی به تشخیص رنگ ندارد، اما استفاده از رنگ می تواند به اپراتور کمک کند تا ببیند. این ویژگی کنترل و کنترل ربات را از راه دور آسان می کند.

اسپات همچنین به تبلت جدیدی مجهز شده است که بزرگترین ارتقا برای اپراتورهای این ربات است. این تبلت برای هدایت یا انجام ماموریت هایی استفاده می شود که اکنون با ویژگی های هوشمندتر ادغام شده اند.

همانطور که گفته شد، Spot اکنون از شارژ سریعتر و هوشمندتر سود می برد. شارژ کامل ربات فقط یک ساعت طول می کشد، اگرچه تعویض باتری همچنان ساده ترین و سریع ترین راه برای استفاده مجدد از این سگ ربات است.

مقاله مرتبط:

این شرکت از زمانی که هیوندای بوستون داینامیکس را در سال 2020 خریداری کرد، چندین بار از این ربات استفاده کرده است. کارخانه کیا در کره جنوبی از سپتامبر 2021 از یک ربات امنیتی خدماتی استفاده می کند که در تعدادی از کاربردهای صنعتی از جمله تشخیص انسان استفاده می شود. درجه حرارت بالا، نظارت بر خطر آتش سوزی و بسته بودن یا باز بودن درب.

اسپات همچنین در یک ویدیوی تجاری هیوندای با گروه محبوب BTS ظاهر شد. این سگ ربات مهارت بالایی در انجام حرکات موزون دارد. هیوندای نسخه جدید ربات را نیز با حرکات موزون جدید به روز کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید