آپدیت امنیتی جدید سری گلکسی اس 22 باعث بهبود عملکرد دوربین در این گوشی ها می شود


هفته گذشته، سامسونگ آپدیت امنیتی ژوئن 2022 را برای سری گلکسی اس 22 منتشر کرد. این به روز رسانی، علاوه بر رفع اشکال امنیتی و رفع اشکال معمول، به هیچ پیشرفت قابل توجه دیگری اشاره نمی کند. با این حال، پست اخیر یکی از رهبران انجمن سامسونگ نشان می دهد که این به روز رسانی شامل بهبودهایی در عملکرد دوربین این گوشی ها است.

به گزارش گیزموچینا، آخرین به روز رسانی امنیتی سری گلکسی اس 22 سامسونگ، بهبود قابل توجهی در عملکرد دوربین این گوشی ها به همراه خواهد داشت. برای مثال، تصاویر اکنون وضوح طبیعی و کنتراست افزایش یافته خواهند داشت. همچنین امکان حل مشکل شارپ شدن عکس ها وجود دارد.

گفته می‌شود که آخرین به‌روزرسانی امنیتی سامسونگ برای سری گلکسی S22 دارای خطاهای دوربین است که باعث می‌شود پس از گرفتن عکس در حالت Single Take، ضبط گوشی متوقف شود. این به روز رسانی همچنین الگوریتم تعادل رنگ سفید خودکار را تغییر می دهد به طوری که دوربین اکنون رنگ های طبیعی تری را هنگام عکاسی ثبت می کند. علاوه بر این، مصرف حافظه ضبط ویدیو کاهش یافته است که می تواند به کاهش از دست دادن تصویر کمک کند. در نهایت، عملکرد در حالت پرتره ثابت شده است.

مقاله مرتبط:

همانطور که گفته شد، این پیشرفت ها را می توان در به روز رسانی امنیتی ژوئن پیدا کرد. این آپدیت 1.7 گیگابایت است و علاوه بر دوربین، نسخه اصلی لینوکس را از 5.10.43 به 5.1081 افزایش می دهد. این آپدیت برای اولین بار در کشورهای اروپایی و آسیایی منتشر شد، اما احتمالا اکنون در دسترس کاربران سراسر جهان است. اگر هنوز این به روز رسانی را دریافت نکرده اید، بهتر است به Settings> Software update> Download و نصب دستی بروید.

سامسونگ به کاربران توصیه می کند که گوشی های هوشمند گلکسی خود را در حین اتصال به وای فای ارتقا دهند.

دیدگاهتان را بنویسید