پیام 29 ژانویه این است که توطئه ها توسط مردم خنثی شده است



حسین کاشانی پور روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی حماسه نهم دی در استان البرز افزود: نظام اسلامی گوهر گرانبها و وعده الهی است که مردم برای پیروزی آن جنگیدند، در جهت بصیرت افزایی گام بردارید.

وی ادامه داد: امروز شرایطی در کشور داریم که شاهد اعتراضات هستیم اما اگر جریانی بخواهد پایه های نظام اسلامی را به خطر بیندازد باید با تفکر بصیرتی و آگاهی عمل کند که تفکر عاشورایی سال 57 جایگزین حق با باطل کیان دفاع کرد. ایمان و نظام اسلامی که حاصل حضور مردم با بصیرت بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: همواره باید با بصیرت و آگاهی تمامی برنامه های اجتماعی و فرهنگی را مدیریت کرد.

وی افزود: نظام اسلامی یک نظام مبتنی بر حکومت خداست، یعنی ما از حکومت غیر خدا تحت حاکمیت خدا آمده ایم که مردم همیشه با بصیرت خود همراه بوده اند.

کاشانی پور گفت: با رفع افراط و تفریط از جمله افراط های فرهنگی، اعمال مدیریتی و اخلاقی باید به جامعه بفهماند که همه پناهگاه جمهوری اسلامی هستند.

وی یادآور شد: نهم دی بستری برای ارتقای بصیرت، آگاهی و شور و نشاط نیروهای انقلابی، حفظ جامعه و تثبیت در نگاه مسئولیت پذیری است و شعار نهم دی مظهر وحدت ملی و رمز عبور خواهد بود. شورش.”

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز تاکید کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده توسط ویروس کرونا، دستگاه های اجرایی باید با آمادگی کامل از جمله رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی وارد عمل شوند.

دیدگاهتان را بنویسید