10 چیزی که فقط موفرها می توانند بفهمند


اگر عاشق موهای مجعد هستید و از موهای صاف خود خسته شده اید، بد نیست این مقاله را بخوانید تا متوجه مشکلات داشتن موهای مجعد شوید. اگر موهای شما مجعد است، این مقاله را بخوانید، زیرا می خواهیم در مورد مشکلات شما صحبت کنیم.

1. فاجعه باران

هیچ کس دوست ندارد زیر باران خیس شود. افرادی که موهای صاف دارند اصلا دوست ندارند زیر باران بمانند، اما ماندن زیر باران برای کنجکاوها یک فاجعه است. آنها نه تنها باید احساس خیسی را در موها تحمل کنند، بلکه باید نگران خشک شدن موها نیز باشند زیرا موهایشان بسیار وز و تراشیده نشده است.

2. موهای پرپشت پروتستان

داشتن موهای پرپشت عالی به نظر می رسد، به خصوص زمانی که فرها برای مهمانی آماده می شوند. خب مشکل اینجاست که در مهمانی ها اطرافیان مدام اعتراض می کنند. موهای مجعد جلوی دید آنها را گرفته است! شنیدن این شکایات واقعاً آزاردهنده است.

توجه بیش از حد دیگران به موهای مجعد

دکتر.  ساینا

بسیاری از افراد جذب موهای مجعد می شوند و موهای مجعد باید مدام به دیگران بگویند: «بله، می دانم که شما هم مثل من دوست دارید موهای مجعد داشته باشید، اما نمی دانید نگهداری از این موها چقدر سخت است.» ما آرایشگران موهای صاف را دوست داریم. مو، حیف است که ما نمی توانیم موهای خود را تغییر دهیم.”

4. اشتیاق برای چتری

بیشتر افرادی که چشم‌های مجعد دارند دوست دارند موهایشان را با نگاه کردن به چتری‌های دیگران صاف کنند، اما کلی دچار مشکل است و این تقریبا غیرممکن است. حتی اگر موفق شوند موهای خود را شانه کنند، صورتشان زیر آن مقدار مو محو می شود. از همه بدتر وقتی است که با هزار اتفاق موها را صاف می کنند، اما موهایشان به حالت اول برمی گردد. گاهی مجبور می شوند نظرات نه چندان جالب اطرافیان را در مورد موهایشان بشنوند و در چنین مواقعی به موهای صاف دیگران حسادت زیادی می کنند!

5. موهای مجعد شکل

درد موهای مجعد، عشق همیشگی به موهای مجعد

اگر روزی دوست خود را با موهای مجعد دیدید که شگفت‌انگیز و زیبا به نظر می‌رسد، بدانید که این اتفاق کاملاً تصادفی است! درست کردن موهای مجعد واقعا سخت است و نمی توان کار زیادی برای صاف کردن آنها انجام داد. موهای مجعد فقط باید صبر کرد و دید که موهایشان چگونه است و همیشه موهای آزاردهنده زیادی جلوی صورتشان است.

استفاده زیاد از موهای مجعد

داشتن موهای مجعد به معنای هزینه های گزاف برای محصولات مراقبت از مو است. زمانی که تولید محصول محبوب صدا خفه کن متوقف می شود، باید مدت زیادی منتظر بمانند تا نوع جدیدی از آن به بازار بیاید. علاوه بر این، از آنجایی که آزمایشات با محصولات موهای مجعد گران است، هزینه موهای مجعد بر عهده کسانی است که مجبور به خرید این محصولات هستند. بدتر از همه این است که اغلب باید چندین نوع شامپو بخرند تا ببینند کدام یک به موهایشان می آید و این یعنی قیمت به قیمت.

7. مشکل آرایشگاه

به سختی می توان آرایشگری را پیدا کرد که موهای مجعد را به خوبی مرتب کند و افرادی که موهای مجعد دارند وقتی یک آرایشگر خوب پیدا می کنند دست از کار نمی کشند. اگر موهای شما صاف است و فقط می خواهید آنها را کوتاه کنید، هر آرایشگری می تواند این کار را انجام دهد، اما برای موهای فر به این راحتی نیست.

یکی دیگر از مشکلات اتوهای فر این است که موهای خود را کوتاه می کنند. اگر بخواهند موهایشان را خیلی کوتاه کنند اوضاع خیلی بد می شود و معمولا همه موهایشان برعکس جمع می شود.

8. ورزش; کابوس عزاداران

ورزش برای افرادی که موهای بلند دارند به اندازه کافی سخت است، چه برسد به موهای مجعد. مگر اینکه بیگودی ها ساعت ها موهایشان را ببافند یا پشت سرشان محکم ببندند. ساده ترین تمرینی که می توان با موهای مجعد ضخیم انجام داد نیز چرخش است. ورزش های برخوردی مانند ورزش های رزمی، راگبی و فوتبال اصلا برای آنها مناسب نیست زیرا موهایشان دائما آزاردهنده است.

9. موهای مجعد نامتقارن

به دلایلی، افراد مبتلا به زگیل همیشه صبح با موهایی که از یک طرف در هم پیچیده است از خواب بیدار می شوند و به سختی مرتب می شوند. وقتی شب می‌خوابند، نمی‌دانند موهایشان صبح آماده سفید شدن است یا باید زمان زیادی را صرف صاف کردن آن کنند. علاوه بر این، آنها نمی توانند از هیچ شانه یا برس استفاده کنند. شانه هایی با دندان های کوچک و حتی بزرگ به خوبی کار نمی کنند و نیاز به معاینه مناسب دارند. اسپری های موی مورد نیاز همراه با برس مناسب را فراموش نکنید.

10. موهای مجعد عشق است

این همه آه و ناله را به تو گفته ایم، اما رازی دارند که به ما نمی گویند! آنها حاضر نیستند موهای دردناک خود را با هیچ چیز عوض کنند. موهای مجعد زمانی که مرتب و مرتب هستند عالی به نظر می رسند و اکثر افراد رویای آن را می بینند. در واقع، بیگودی ها می توانند به افرادی که موهای صاف دارند حسادت کنند، اما نه همیشه. آنها موهای خود را با تمام دردسرهایش دوست دارند زیرا مجبور نیستند ساعت ها وقت بگذارند و برای داشتن موهای فر با انواع بیگودی دست و پنجه نرم کنند.

آخرین کلمه

کدام یک از گزینه های بالا برای شما کاربرد دارد؟ برخی از افراد موهای مجعد دارند و برخی دیگر این مشکلات را ندارند اما اگر موهای شما بسیار مجعد است و ما نکته ای را در اینجا از قلم انداخته ایم با کمال میل آن را با شما در میان می گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید