هوش مصنوعی چگونه به تنظیم بازار مسکن کمک می کند؟


داده ها بهترین راهنما برای تصمیم گیری های مالی هستند.

در شرایط سخت اقتصادی، بسیاری از مجموعه های کوچک و متوسط ​​به فکر راه های جایگزین برای کسب درآمد و کاهش هزینه های خود بودند. در بازار مسکن کشورمان که سال هاست در رکود به سر می برد و متاسفانه بسیاری از شرکت های صنعت ساختمان پروژه های خود را از دست داده اند، بیشتر به چشم می خورد. اما می توان با فعالیت هوشمندانه از این وضعیت خارج شد. فعالیتی که با بررسی و پایش تمامی فعالیت ها و رویدادهای بازار انجام می شود و با توجه به داده ها، تصمیمات مالی را هدایت می کند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

هوش مصنوعی مسیر جدیدی را در ارائه خدمات باز کرده است.

خدمات و نیازهای مردم در سراسر جهان مدت‌هاست که با فناوری و راه‌هایی که مردم را به پلتفرم‌های ارائه خدمات متصل می‌کند، استفاده می‌شود. در حمل و نقل شهری، خرید، سفارش غذا و استفاده از وب سایت ها و اپلیکیشن ها، تمامی فعالیت ها انجام می شود و ارائه تمامی این خدمات با استفاده از هوش مصنوعی امکان پذیر شده است. اما هوش مصنوعی چگونه می تواند نیازهای کاربران را درک کند و این نیازها را برآورده کند. این کار با ذخیره و طبقه بندی اطلاعاتی که یک بار در یک پلتفرم وارد می کنید امکان پذیر است.

به طور خلاصه وقتی از یک پلتفرم درخواست تاکسی اینترنتی می کنید، مبدا در حافظه آن اپلیکیشن ذخیره می شود و دفعه بعد که وارد شوید، مبدا اول را به عنوان اولین گزینه پیشنهاد می کند. این کار در تمام راه ها، روش پرداخت و سایر نیازها به یک شکل انجام می شود. اما این فناوری چگونه می تواند به توسعه بازار مسکن و راه اندازی صنعت ساخت و ساز کمک کند؟

یکی از نیازهای مهم بخش مسکن گرانی جمعیت و شرایط نامناسب اقتصادی است که باعث شده هر روز فاصله بین توان مالی مردم و خرید مسکن افزایش یابد. به این ترتیب مسیرهایی که می توانند افزایش قیمت ملک را کنترل کنند، این شکاف را کاهش داده و در نتیجه تعداد معاملات ملکی و رشد ساخت و ساز را افزایش می دهند.

فناوری، رمز ورود به مسیر توسعه بازار مسکن؛

نوبت دکتره

اما استفاده از فناوری هوش مصنوعی چگونه می تواند توسعه دهنده را از رکود نجات دهد و همچنین نیاز مردم به مسکن را برطرف کند؟ این یک سری نیازها دارد که برخی از آنها قیمت گذاری در برابر قاچاق انسان، سیاست گذاری بر اساس اتفاقات بازار مسکن در محله های مختلف، تسریع در معاملات ملکی و نظارت دقیق بر بازار است. به این ترتیب هرچه اطلاعات به روزتر و دقیق تری از تعداد، ارزش و روند معاملات ملکی در مناطق مختلف داشته باشیم، تصمیم گیران بهتری در این حوزه دریافت خواهند کرد، سیاست های بهتری برای صدور پروانه ساختمانی، تسهیلات و مشوق های دیگر به طور کلی سیاست های بازار مسکن محلات مانند تهران می تواند بسیار موثر باشد. به عنوان مثال سیاست هایی که برای کاهش قیمت آپارتمان در زعفران باید در نظر گرفته شود با تصمیماتی که برای کمک به متقاضیان خرید آپارتمان در بلوار فردوس عمل می کند بسیار متفاوت است. این امر در بخش ساخت و ساز بسیار محسوس است و اثربخشی وام ها را دوچندان می کند.

لازم به ذکر است که این تنها مزیت استفاده از فناوری در بازار مسکن نیست. فناوری هوش مصنوعی در بازار مسکن که سال‌هاست وارد بازار املاک کشور شده و ابزارهای مختلفی را برای توسعه این بخش فراهم کرده است، در فاز اول به تسهیل و تسریع معاملات ملکی کمک می‌کند که ارزش‌های افزوده زیادی دارد. از نظر اقتصاد متورم ما. از طرفی اطلاعات ملکی آنها را افزایش می دهد که در بازه های زمانی مختلف بسیار موثر بوده و نتیجه آن توسعه پایدار بازار مسکن خواهد بود.

افزایش آگاهی مدنی مردم به توسعه پایدار می انجامد.

بخشی از این افزایش آگاهی در حوزه‌هایی مانند ارزیابی قیمت‌ها، اطلاعات کلیدی بازار مسکن، مجله خبری کلیدی «کلیدماگ» و محتوای کاربردی ویژگی‌های مناطق مختلف تهران حاصل می‌شود. به این ترتیب متقاضی خرید آپارتمان در ونک می تواند در فاز اول با مطالعه ویژگی های مهم این منطقه در کلیدماگ و مشاهده نوسانات قیمت آن در آخرین مرحله از تمامی مولفه های مهم تصمیم گیری برای سکونت در این منطقه مطلع شود. 8 سال . . با وارد کردن کدپستی ملک مورد نظر می توان ارزیابی قیمت ملک را نیز به صورت همزمان مشاهده کرد.

سامانه کلید هوشمند این ابزارها و اطلاعات را برای افزایش شفافیت و سرعت بخشیدن به معاملات ملکی ایجاد کرده است تا مشاوران املاک علاوه بر مردم بتوانند با استفاده از این ابزارها فعالیت خود را گسترش دهند و رونق را به کسب و کار خود در این بازار رکود بازگردانند. …

اطلاعات جامع در قسمت اطلاعات کلیدی بازار مسکن نیز می تواند به متقاضیان در بازار اجاره کمک کند. به خصوص در مناطق گران قیمت شهر مانند زعفرانیه که معامله ملکی فاش نشده هزینه های زیادی را برای مستاجران به دنبال دارد. به این ترتیب با رصد اطلاعات قیمت اجاره یا حتی خرید آپارتمان در زعفرانیه می توان از مذاکرات احتمالی مالکان جلوگیری کرد و یک قرارداد موفق ملکی منعقد کرد.

سیاست همسایگی، کلید توسعه بازار مسکن؛

همچنین می توان با رعایت این اطلاعات از انبوه سازان و پیمانکاران و بنا به نیاز هر منطقه، تولید مسکن را هدفمند کرد. به طوری که با افزایش تقاضا برای آپارتمان در بلوار فردوس اقدام به ساخت و ساز در این منطقه کرده و علاوه بر ایجاد رونق در فروش، از افزایش بی رویه قیمت ملک در این منطقه جلوگیری می کنند.

به طور کلی آموزش های تخصصی و استفاده از ابزارهای به روز برای ایجاد رونق اقتصادی پایدار در هر بخش مورد نیاز است. بنابراین توجه ویژه به آموزش و افزایش آگاهی مردم در بخش هایی مانند مسکن می تواند بازار را ساماندهی کند و از پرداخت هزینه های اضافی برای خروج از رکود جلوگیری کند. گفتنی است استفاده از ابزارها و فناوری های کلیدی علاوه بر مردم و تصمیم گیران، به افزایش فعالیت مشاوران املاک نیز کمک کرده و تعداد معاملات ملکی را دو برابر کرده است.

هشدار! این مقاله صرفا جهت اطلاع شما از شرکت مهمان و اینکه سایت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن ندارد منتشر شده است. اطلاعات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید