مایکروسافت به تضعیف رقابت در بازار خدمات ابری متهم شده است


مایکروسافت با پرونده های انحصاری بیگانه نیست و در آخرین نمونه، کسب و کار خدمات ابری ردموند به تلاش برای حذف رقابت متهم شده است. به گزارش Windows Central، شکایتی علیه تجارت ابری مایکروسافت توسط OVHcloud تنظیم شده است. OVHcloud بدون اشاره به شرکت خاصی گفت که شکایت خود را با چندین شرکت دیگر ثبت کرده است.

وال استریت ژورنال می نویسد که OVHcloud ادعا می کند که به دلیل نحوه مجوز دادن به آفیس، استفاده از خدمات رقیب Azure برای مشتری گران تر است. در واقع، شاکی ادعا می کند که مایکروسافت از مزایای آفیس برای جذب مشتریان بیشتر به Azure سوء استفاده می کند. سخنگوی OVHcloud ادعا می کند که مایکروسافت رقابت منصفانه را تضعیف می کند و انتخاب مشتریان را در بازار رایانش ابری محدود می کند.

مقالات مرتبط:

در پاسخ به این ادعاها، مایکروسافت می گوید ارائه دهندگان خدمات ابری که از نرم افزار ردموند استفاده می کنند گزینه های زیادی برای ارائه خدمات ابری به مشتریان خود دارند.

مایکروسافت در ادامه به تلاش‌های مداوم خود برای حمایت از شرکای تجاری خود اشاره می‌کند و می‌گوید که به دنبال این است که نرم‌افزار خود را در دسترس همه مشتریان قرار دهد.

شکایت جدیدی علیه مایکروسافت علیه کمیسیون اروپا و تنظیم کننده اتحادیه اروپا با تمرکز بر رقابت تنظیم شده است. این اولین بار نیست که مایکروسافت با شکایت اتحادیه اروپا روبرو می شود. با وجود همه جنجال ها در این زمینه، مدیر عامل مایکروسافت معتقد است که شرکت او در سمت راست ماجرا قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید