مدارس استان تهران تا 3 روز آینده غیبت می کنند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، عابد ملکی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز شنبه وضعیت جوی استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه پایدار پیش بینی می شود و آلودگی هوا خواهیم داشت و شاخص ها بالاتر می رود. 150.” بنابراین دستورالعمل بر اساس این موارد ابلاغ شد و امروز جلسه ای برای بررسی جلسه تشکیل شد و مصوباتی نیز اخذ شد.

ملکی با اشاره به این مصوبات گفت: این تصمیمات شامل کنترل دقیق تر خودروهای فاقد معاینه فنی و جلوگیری از تردد خودروهای دارای آلایندگی مشهود، ممنوعیت تردد شبانه تمامی خودروهای سنگین سنگین مانند کامیون و تریلر و کمباین، جرثقیل حمل زباله است. و زباله.” ساخت و ساز، جلوگیری از تمام ساخت و سازهایی که آلودگی هوا را تشدید می کنند، جلوگیری از روشنایی مینی اتوبوس ها و اتوبوس ها در پایانه ها به ویژه برای جلوگیری از سوختن شاخه ها و برگ ها و زباله ها و همچنین ایجاد پایگاه های سیار فوریت های پزشکی مانند هلال احمر و اورژانس نظارت می شوند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استان تهران با بیان اینکه مدارس استان تهران تا 3 روز آینده غیبت می کنند، تصریح کرد: تعطیلی مراکز پیش دبستانی و برگزاری غیرحضوری کلیه مقاطع تحصیلی و تعطیلی پیش دبستانی ها از طریق بهزیستی و اولیا. رضایت مرخصی تایید دیگری بود.

وی تصریح کرد: تعطیلی موقت واحدها و کارخانجات و مراکز صنعتی که باعث تشدید آلودگی هوا و ممنوعیت استفاده از سوخت مایع در نیروگاه ها و صنایع مجاور کلانشهرها می شود و اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما برای خودداری از فعالیت های ورزشی اعم از فردی، عمومی و ورزش باشگاهی در فضای باز و همچنین عدم برگزاری کلاس های دانشگاهی به صورت حضوری و تشکیل غیرحضوری از دیگر مصوبات می باشد.

ملکی گفت: اگر آلودگی را ادامه دهیم، جلسه دوباره برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید