ارتش از پیشرفت سپاه خرسند است


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فرمانده نیروهای مسلح مستقر در استان فارس به مناسبت ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار حضور یافت. فرماندهان نظامی، مقامات استانی و خانواده شهدا. منطقه پدر برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد ارتش در منطقه فارس اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا نیروهای مسلح را از درون و بیرون و به طرق مختلف از جمله ایجاد شبهه و یا حتی جهت دهی دور کند. ستایش، از یک مد دیگری به دنبال ایجاد فاصله است.

وی افزود: ما در نیروی زمینی از پیشرفت سپاه بی نهایت خرسندیم و هر جا که شاهد این پیشرفت هستیم تشکر می کنیم و برادرانمان در سپاه نیز همین کار را می کنند.

رضایی گفت: امروز می توان نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی را نشانه وحدت در سراسر جهان دانست.

استاندار فارس در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس گفت: هوشمندی امام راحل (ره) بود که تشکل های انقلابی مانند سپاه را ایجاد کرد تا وارد این شرایط سخت و ناآرامی های سخت شوند و این را حفظ کنند. کشور.

محمدهادی ایمانیه افزود: امروز پس از 40 سال که شاهد تلاش سپاه در سازندگی و حرکت های علمی و دانش بنیان هستیم، به ارزش تدبیر این امام جماعت پی برده ایم.

مسئول سپاه فجر استان فارس نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز می بینیم که سپاه به عنوان یک نیروی چند وجهی در دنیا شناخته می شود و همه دنیا باید این ظرفیت را در نظر بگیرند.

سردار بوعلی افزود: البته سایر نیروهایی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارند مانند ارتش در مواقع لزوم به نیروهای دیگر ملحق می شوند و وظایف خود را در قالب یک سازمان و ارتش انجام می دهند.

باید بگویم؛ در پایان این مراسم از خانواده شهدای ارتش، سپاه و ناجا با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/




این را به صفحه اول پیشنهاد دهید

دیدگاهتان را بنویسید